Suunnitelmallinen markkinointi

”Tässä nyt on ollut vähän hässäkkää”

”Tässä nyt on ollut vähän hässäkkää”

Jatkuva kiire on aikamme vitsaus.

Kun arki menee tulipaloja sammutellessa, ajankäyttö valuu usein ensimmäisenä pois laadukkaasta markkinoinnista.

Markkinointi ja brändin johtaminen ovat oleellinen osa liiketoimintaa, silti ne tuntuvat usein jäävän kaiken muun jalkoihin.

Netistä napataan helposti uusi trendikäs suunnittelupohja ja sosiaalisen median kanaviin heitetään ”vain nopeasti jotain”, jolla kerromme olevamme yhä olemassa.

Jatkuva kiire on aikamme vitsaus.

Kun arki menee tulipaloja sammutellessa, ajankäyttö valuu usein ensimmäisenä pois laadukkaasta markkinoinnista.

Markkinointi ja brändin johtaminen ovat oleellinen osa liiketoimintaa, silti ne tuntuvat usein jäävän kaiken muun jalkoihin.

Netistä napataan helposti uusi trendikäs suunnittelupohja ja sosiaalisen median kanaviin heitetään ”vain nopeasti jotain”, jolla kerromme olevamme yhä olemassa.

Brändinrakennus on pitkäjänteinen tie joka vaatii toistojen perään aina vain lisää toistoja.

Tietoisuus ja tunnettuus kasvavat pikkuhiljaa, kun omaa sanomaa jakaa monipuolisesti eri kanavissa brändin mukaisella linjalla. Kun oma viestintä alkaa jo kyllästyttää itseä, joku muu kohtaa sen vasta ensimmäistä kertaa.

Ensimmäisestä silmäyksestä on vielä pitkä matka ostopäätökseen.

Brändinrakennus on pitkäjänteinen tie joka vaatii toistojen perään aina vain lisää toistoja.

Tietoisuus ja tunnettuus kasvavat pikkuhiljaa, kun omaa sanomaa jakaa monipuolisesti eri kanavissa brändin mukaisella linjalla. Kun oma viestintä alkaa jo kyllästyttää itseä, joku muu kohtaa sen vasta ensimmäistä kertaa.

Ensimmäisestä silmäyksestä on vielä pitkä matka ostopäätökseen.

Suunnitelmallisessa markkinoinnissa viemme brändilinjaukset käytännön tasolle.

Kokonaisvaltainen markkinointi on muutakin kuin mainosjulkaisuja ja kampanjoita, se kattaa jokaisen kosketuspinnan yrityksen ja potentiaalisen asiakkaan välillä.

Jotta markkinointi on tehokasta ja vaikuttavaa, yrityksenne liiketoimintastrategian, brändikäsikirjan ja brändi-identiteetin on oltava kunnossa. Peilaamme jokaista askelta näihin, jotta varmistamme suunnan olevan oikea ja tavoitteita täyttävä.

Olemme brändiänne hellivä ja tarkkaan vaaliva kumppani.

Toimimme aina brändinne vartijana. Olemme tarkkana suurista linjoista ja pienistä sävyistä, jotta brändiviestinne pysyy ehjänä.

Jos jotain tehdään, tehdään se oikeasti hyvin.

PANOSTUKSET

  • Markkinointistrategia
  • Markkinointisuunnitelma
  • Kampanjasuunnitelma

PIENINÄ PALOINA

  • Asiakasanalyysi-workshop
  • Tehokas aikataulutus -workshop
  • Teemat ja budjetti -workshop
  • Oikeat markkinointikanavat -sparraus
  • Toimiva palvelupolku -sparraus
  • Mainonnan suunnittelu
  • Sisällön suunnittelu
  • Sisällöntuotanto
  • Graafinen suunnittelu
  • Graafinen tuotanto
  • Lanseeraus
  • Ravintola-avaus
  • Tapahtumatuotanto
  • Brändi-pop-up
  • Tilabrändäys
  • Messuosasto
  • Brändikuvaus
  • Tapahtumakuvaus
  • Tuotekuvaus
  • Yrityskuvaus
  • Käsikirjoitus
  • Kuvakäsikirjoitus
  • Videotuotanto
  • Merchandise
  • Animointi
  • Verkkosivusuunnittelu
  • Sponsoroitu mainonta

PANOSTUKSET

  • Markkinointistrategia
  • Markkinointisuunnitelma
  • Kampanjasuunnitelma

PIENINÄ PALOINA

  • Asiakasanalyysi-workshop
  • Tehokas aikataulutus -workshop
  • Teemat ja budjetti -workshop
  • Oikeat markkinointikanavat -sparraus
  • Toimiva palvelupolku -sparraus

TOTEUTUKSIA JA TUOTANTOJA

  • Mainonnan suunnittelu
  • Sisällön suunnittelu
  • Sisällöntuotanto
  • Graafinen suunnittelu
  • Graafinen tuotanto
  • Lanseeraus
  • Ravintola-avaus
  • Tapahtumatuotanto
  • Brändi-pop-up
  • Tilabrändäys
  • Messuosasto
  • Brändikuvaus
  • Tapahtumakuvaus
  • Tuotekuvaus
  • Yrityskuvaus
  • Käsikirjoitus
  • Kuvakäsikirjoitus
  • Videotuotanto
  • Merchandise
  • Animointi
  • Verkkosivusuunnittelu
  • Sponsoroitu mainonta

Keskustellaan aiheista

Toivon, että minuun ollaan yhteydessä suunnitelmallisesta markkinoinnista:

Suunnitelmallinen markkinointi

Tietosuojaseloste

Vaikuttavat markkinointitoimenpiteet tarvitsevat huomiota herättävän idean ja näyttävät toteutukset.

KONSEPTISUUNNITTELU

Keskustellaan aiheista

hello@loveitcreative.fi

Toivon, että minuun ollaan yhteydessä suunnitelmallisesta markkinoinnista:

Suunnitelmallinen markkinointi

Tietosuojaseloste

Vaikuttavat markkinointitoimenpiteet tarvitsevat huomiota herättävän idean ja näyttävät toteutukset.

KONSEPTISUUNNITTELU