Klassinen ja arvostettu kauppapaikka on erityinen – siksi teimme uniikin herkkukaupan visuaalisesta ilmeestäkin yksilöllisen, noudattaen K-Supermarketin identiteetin päälinjoja.
Tuleva avaus ja valikoima puhutti paikallisia jo ennakkoon – suuren yleisen kiinnostuksen valjastaminen mukaan kampanjaan oli selkeä valinta.
Kuuntelimme asiakkaiden toiveita, jonka pohjalta rakentui palveluvalikoiman lisäksi markkinoinnin Huippuluokan herkkukauppa -konsepti.
Kuvitimme palveluvalikoiman kulmakivet aidoilla asiakkailla ja kerroimme tarinat toiveiden takaa. Uniikki kauppapaikka korostuu kuvien stailauksessa: vaatetus, kattaus ja somisteet löytyivät tavaratalo Stockmannin ajankohtaisesta valikoimasta.
Loimme värikylläisen ja tyylikkään kampanjakokonaisuuden, josta välittyy herkullisen elämän raaka-aineet: pysähtyminen hyvän ruuan valmistuksen ja nauttimisen äärelle.
Tuleva avaus ja valikoima puhutti paikallisia jo ennakkoon – suuren yleisen kiinnostuksen valjastaminen mukaan kampanjaan oli selkeä valinta.
Kuuntelimme kesän ajan asiakkaiden toiveita, jonka pohjalta rakentui palveluvalikoiman lisäksi markkinoinnin Huippuluokan herkkukauppa -konsepti.
Kuvitimme palveluvalikoiman kulmakivet aidoilla asiakkailla ja kerroimme tarinat toiveiden takaa. Uniikki kauppapaikka korostuu kuvien stailauksessa: vaatetus, kattaus ja somisteet olivat tavaratalo Stockmannin ajankohtaisesta valikoimasta.
Loimme värikylläisen ja tyylikkään kampanjakokonaisuuden, josta välittyy herkullisen elämän raaka-aineet: pysähtyminen hyvän ruuan valmistuksen ja nauttimisen äärelle.