PINK PAGES

Love It Book of Love Pink Pages

LOVE IT SOFT PINK

pehmeät arvot
ystävyys
tunnebisnes

HEX COLOR #edb1bf

LOVE IT SOFT PINK

pehmeät arvot
ystävyys
tunnebisnes

HEX COLOR #edb1bf

Parhaat työsuhteet perustuvat ystävyyden ydinajatukseen: kunnioitukseen ja aitoon välittämiseen.

Luottamus, arvostus ja avoimuus luovat ihmissuhteisiin turvallisen ympäristön. Turvallisuus mahdollistaa vapaan ajattelun, rehellisyyden ja rohkeuden. Ilman näitä, luovaa työtä on mahdotonta tehdä.

Syvissä asiakkuus- ja kumppanuussuhteissa voi luottaa siihen, että yhdessä mennään haasteidenkin läpi, vaikeitakin tunteita voi näyttää ja riemu jaetaan aidosti menestyksen tullessa kohdalle. Nostamalla toinen toisiamme kasvatamme kaikki yhteistä pottia – myös kilpailijoiden kesken.

Huono käytös ei koskaan kuulu bisnekseen.

Pelolla johtaminen on historiaa, eikä asiakas ole aina oikeassa. Inhottavien ihmisten kanssa, alla tai päällä ei kukaan halua tehdä töitä. Tunnetaidot, empatia ja todellinen halu ymmärtää toisiamme ovat työeämätaitojen kärkikastia.

Huono käytös ei koskaan kuulu bisnekseen.

Pelolla johtaminen on historiaa, eikä asiakas ole aina oikeassa. Inhottavien ihmisten kanssa, alla tai päällä ei kukaan halua tehdä töitä. Tunnetaidot, empatia ja todellinen halu ymmärtää toisiamme ovat työeämätaitojen kärkikastia.

Bisnes ei aina ole henkilökohtaista, mutta todella usein se on.

Kaikki bisnes on tunnebisnestä. Tunteiden merkityksestä puhutaan paljon kuluttajapuolella, mutta yritystenkin välisessä kaupassa ostopäätöksen tekee aina ihminen.

Järkeä ja tunnetta ei voi koskaan erottaa toisistaan kokonaan. Järkipäätöksenkin takana on aina tunne: jokin vaihtoehto onnistuu vakuuttamaan ja herättämään luottamuksen muita paremmin. On se sitten lukujen, referenssien tai hyvin aseteltujen sanojen ansiota, henkilökohtainen tunnekokemus luottamuksesta on synnyttävä.

Pitkäaikainen uskollisuus syntyy tunteiden ja luottamuksen pohjalta.

Bisnes ei aina ole henkilökohtaista, mutta todella usein se on.

Kaikki bisnes on tunnebisnestä. Tunteiden merkityksestä puhutaan paljon kuluttajapuolella, mutta yritystenkin välisessä kaupassa ostopäätöksen tekee aina ihminen.

Järkeä ja tunnetta ei voi koskaan erottaa toisistaan kokonaan. Järkipäätöksenkin takana on aina tunne: jokin vaihtoehto onnistuu vakuuttamaan ja herättämään luottamuksen muita paremmin. On se sitten lukujen, referenssien tai hyvin aseteltujen sanojen ansiota, henkilökohtainen tunnekokemus luottamuksesta on synnyttävä.

Pitkäaikainen uskollisuus syntyy tunteiden ja luottamuksen pohjalta.

 PINK  |  RED  |  REBEL  |  REGAL  |  MILKY

SEURAAVA